Dziennik VULCAN. Jak przygotować Rejestr dokumentów dla wydania legitymacji?
W systemie Dziennik VULCAN legitymacje uczniom przygotowuje sekretarz szkoły w module Sekretariat.
Aby możliwe było przygotowanie plików dla mLegitymacji oraz Nowej legitymacji, administrator systemu musi w słownikuDokumenty (w module Administrowanie) zdefiniować legitymację uczniowską jako rodzaj dokumentu.
Fakt wydania legitymacji uczniowi należy zarejestrować w rejestrze dokumentów (w module Sekretariat).
System umożliwia autonumerowanie wydawanych legitymacji. Regułę autonumeracji opisuje podczas definiowania rodzaju dokumentu w słowniku Dokumenty..
![]() | Otwórz dokument PDF z poradą >> |
Czy ta porada jest według Ciebie przydatna? |
![]() ![]() ![]() |
Aplikacje:
Dziennik VULCAN (dawniej UONET+)
Dziennik VULCAN (dawniej UONET+)
Kategorie:
Legitymacje szkolne, dla sekretarza szkoły
Legitymacje szkolne, dla sekretarza szkoły
Słowa kluczowe:
legitymacja, drukowanie legitymacji, rejestrowanie dokumentów, sekretariat, moduł Sekretariat
legitymacja, drukowanie legitymacji, rejestrowanie dokumentów, sekretariat, moduł Sekretariat
Poziom:
podstawowy
podstawowy