Dziennik VULCAN. Jak przygotować Rejestr dokumentów dla wydania legitymacji?

W systemie Dziennik VULCAN legitymacje uczniom przygotowuje sekretarz szkoły w module Sekretariat.

Aby możliwe było przygotowanie plików dla mLegitymacji oraz Nowej legitymacji, administrator systemu musi w słownikuDokumenty (w module Administrowanie) zdefiniować legitymację uczniowską jako rodzaj dokumentu.

 

Fakt wydania legitymacji uczniowi należy zarejestrować w rejestrze dokumentów (w module Sekretariat).

System umożliwia autonumerowanie wydawanych legitymacji. Regułę autonumeracji opisuje podczas definiowania rodzaju dokumentu w słowniku Dokumenty..

Otwórz dokument PDF z poradą >>


Czy ta porada jest według Ciebie przydatna? tak/nie
Aplikacje:
Dziennik VULCAN (dawniej UONET+)
Kategorie:
Legitymacje szkolne, dla sekretarza szkoły
Słowa kluczowe:
legitymacja, drukowanie legitymacji, rejestrowanie dokumentów, sekretariat, moduł Sekretariat
Poziom:
podstawowy

pomoc Przejdz do wyszukiwarki

Centrum Obsługi Klienta