Jak rozpocząć pracę z systemem MOL NET+?
Jednostka, w której wdrażany jest system MOL NET+, otrzymuje własną witrynę z utworzoną pustą bazą danych. W bazie tej wprowadzone są podstawowe dane jednostki oraz adres e-mail osoby, która będzie zarządzała systemem i dodawała innych użytkowników. Adres witryny oraz informacje dotyczące logowania przekazywane są szkole.
W poradzie opisano jak przygotować system do pracy.
Możliwe są dwa przypadki:
- Jednostka wykupiła licencję na używanie systemu i rozpoczyna pracę na pustej bazie danych.
- Jednostka wykupiła licencję na używanie systemu i za pomocą usługi wdrożeniowej przeniosła dane z innego programu bibliotecznego, np. MOL Optivum.
Bezpieczeństwo
Zwracamy Państwa uwagę na zachowanie zasad bezpiecznego użytkowania systemu informatycznego.
Szczegółowe wskazówki są dla Państwa dostępne pod tym adresem: Bezpieczeństwo kont bibliotekarskich w MOL NET+
Otwórz dokument PDF z poradą >> |
Czy ta porada jest według Ciebie przydatna? |
Porady powiązane [2]
data aktualizacji | |
---|---|
Jak po raz pierwszy zalogować się do systemu MOL NET+?
[poziom: podstawowy] |
2024-01-31 |
MOL NET+. Jak utworzyć konta czytelnikom, aby mogli logować się do katalogu OPAC?
[poziom: podstawowy] |
2024-01-31 |
Aplikacje:
MOL NET+
MOL NET+
Kategorie:
dla bibliotekarza, dla administratora szkolnego
dla bibliotekarza, dla administratora szkolnego
Słowa kluczowe:
migracja, konfiguracja, bibliotekarz, czytelnik, zakładanie konta, konto, dodawanie użytkowników
migracja, konfiguracja, bibliotekarz, czytelnik, zakładanie konta, konto, dodawanie użytkowników
Poziom:
podstawowy
podstawowy