Księgowość Optivum. Jak wykonać zestawienie Rb-50?
Sprawozdanie Rb-50 sporządza się oddzielnie dla dotacji i wydatków. W sprawozdaniu tym wykazuje się:
- dla dotacji – wynikające z planu finansowego kwoty dochodów z tytułu przyznanych z budżetu państwa dotacji oraz kwoty otrzymanych dotacji;
- dla wydatków – planowane wydatki na zadania z zakresu administracji rządowej oraz inne zadania zlecone jednostkom samorządu terytorialnego ustawami oraz wykonane w danym roku wydatki z dotacji.
Otwórz dokument PDF z poradą >> |
Czy ta porada jest według Ciebie przydatna? |
Aplikacje:
Księgowość Optivum
Księgowość Optivum
Kategorie:
dokumentacja księgowa i okołoksięgowa, dla księgowej
dokumentacja księgowa i okołoksięgowa, dla księgowej
Słowa kluczowe:
sprawozdanie budżetowe, rb 50, rb50
sprawozdanie budżetowe, rb 50, rb50
Poziom:
średniozaawansowany
średniozaawansowany